چرا خرید ملک در قبرس شمالی

این مقاله حاصل چند سال کار در حوزه املاک قبرس شمالی می باشد ، از همه شما درخواست می کنم تا با دقت ، تا پایان را مطالعه کنید ، هر آنچه که باید در این مورد بدانید در این مطلب آورده شده است ، لطفا 10 دقیقه زمان بگذارید و هر سوالی که برایتان پیش آمد تماس بگیرید تا به آن پاسخ دهیم، ضمنا بخش نظرات انتهای مطلب را اصلا از دست ندهید ، چرا که می تواند به تصمیم شما کمک زیادی بکند.

قبرس شمالی در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی، مکان ارزانی برای زندگی است. هزینه زندگی در قبرس شمالی به طور کلی کمتر از سایر کشورهای اروپایی است،هجوم سرمایه گذاران از سرتاسر دنیا به قبرس شمالی خود نشان دهنده اهمیت این کشور برای سرمایه گذاری است و یکی از پرسود ترین سرمایه گذاری ها خرید ملک در قبرس شمالی است ، این سود تا حدی زیاد است که حتی در سال های اخیر افراد سودهای 400 درصدی در یک سال را نیز تجربه کرده اند ، همانگونه که مجله فوربز پیش بینی کرده بود.

اما مهمترین مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی، تنوع قیمت و پرداخت اقساطی آن می باشد ، شما می توانید با هر بودجه ای که دارید ، ملک خود را انتخاب کنید و فقط با پرداخت 30 درصد از قیمت کل ملک اقامت قبرس را دریافت کنید و مابقی قیمت تمام شده ملک را در 7 سال و بدون حتی 1 درصد سود پرداخت کنید ، پس شما با بودجه 1 میلیارد تومان هم می توانید در سال 2023 در قبرس شمالی صاحب خانه شوید!!!

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

1 ) انتخاب ملک و خانه

اولین مرحله در خرید ملک در قبرس شمالی انتخاب خانه می باشد ، در این مسیر مشاوران ما در خدمت شما هستند تا با توجه به هدف و شرایط مالی بهترین گزینه را از بین پروژه های مسکونی قبرس شمالی انتخاب کنید ، ضمنا با استفاده از تور رایگان ما می توانید تمامی پروژه ها را از نزدیک مشاهده کنید

2) پرداخت دپوزیت جهت رزور و تنظیم قرارداد اولیه

بعد از اینکه خانه خود ار انتخاب کردید ، شما می توانید آنرا فقط با پرداخت 1000 پوند رزور کنید ، البته این مبلغ ممکن است برای بعضی موارد تا 2000 پوند نیز افزایش یابد ، شما با پرداخت این مبلغ ضمن رزور خانه برای خود یک پیش قرارداد از شرکت سازنده دریافت می کنید، که در آن مبلغ کل ملک و شرایط پرداخت نوشته شده است . مبلغ دپوزیت جزو مبالغ پرداختی شما محاسبه می شود .

3 ) پرداخت 30 درصد از مبلغ قرارداد

بعد از پرداخت دپوزیت شما به مدت 30 تا 45 روز فرصت داده می شود تا 30 درصد مبلغ قرارداد را کامل کنید و بعد از تکمیل مبلغ مذکور به شما قراداد خانه تحویل خواهد شد .

4) انجام کارهای اقامتی

اگر هدف شما از خرید ملک در قبرس شمالی دریافت اقامت باشد ، می توانید با همین قرارداد کارهای خود را انجام دهید ، به سایت اداره مهاجرت قبرس مراجعه کنید و ثبت نام اولیه را انجام داده و سپس با مراجعه به اداره مالیات و همچنین اداره ثبت اسناد و املاک قبرس می توانید سند خانه خود را دریافت کنید.

پروسه دریافت اقامت با توجه به شهر خرید ملک ممکن است بین 12 روز تا 60 روز طول بکشد و حضور شما در بعضی مراحل ضروری می باشد ، ضمنا شرکت گلوبال لند موظف است تمامی امور مهاجرتی شما را تا زمان صدور اقامت پیگیری کند ، بنابراین ما از ابتدا تا انتها همراه شما هستیم.

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید ملک در قبرس با توجه سن ساختمان ، موقعیت آن ، شهر و نزدیکی آن به ساحل و دریا متفاوت است و شما می توانید با هزینه 45 هزار پوند تا 450 هزار پوند در قبرس شمالی خانه خریداری کنید .

در جدول ذیل قیمت چند نمونه آپارتمان مناسب سرمایه گذاری در شهرهای مختلف قبرس  آورده شده است ، قیمت ها بر اساس اواخر سال 2023 می باشد و تلاش می کنیم آنرا آپدیت کنیم، اما شما میتوانید لیست قیمت تمامی پروژه ها را با ارسال پیام در پشتیبانی از  ما دریافت کنید

نام شهر  قیمت ملک

گیرنه  85 هزار پوند الی 320 هزار پوند

لانگ بیچ  65 هزار پوند تا 350 هزار پوند

فاماگوستا  45 هزار پوند تا 180 هزار پوند

نیکوزیا  60 هزار پوند تا 210 هزار پوند

اسکله  50 هزار پوند تا 180 هزار پوند

لفکه  50 هزار تا 250 هزار پوند

هزینه های جانبی خرید ملک در قبرس شمالی

کی دیگر از هزینه هایی که باید در خصوص خرید ملک در نظر بگیرید هزینه های جانبی خرید ملک در قبرس شمالی می باشد . این هزینه ها شامل 12 درصد از قیمت ملک به عنوان مالیات ، 5 در صد هزینه انتقال و هزینه سند و انشعابات می باشد.

اقدامات بعد خرید ملک در قبرس شمالی برای اخذ اقامت

بعد از خرید ملک شما می بایست به وزارت امور داخلی قبرس مراجعه کنید تا مجوز صدور سند برای شما صادر گردد . در سامانه پرتال مهاجرتی باید مدارکی همچون ، صفحه اول پاسپورت و سند ملک خریداری شده و یا قرارداد اجاره و نامه مختار را آپلود کنید.

بعد از آپلود مدارک برای شما در سیستم یک زمانی برای مراجعه به اداره پلیس جهت تائید مدارک مشخص می شود که شما در این قسمت لازم است تا تمکن مالی 10 هزار دلاری را نیز ارائه دهید .

بعد از پایان این مرحله دادن تست خون و آزمایش حساست  کارهای بعدی هست که باید انجام شود و در نهایت با پرداخت مالیات و بیمه سلامت شما اقامت موقت خود را دریافت می کنید که در همه مراحل از ابتدا تا انتها ما همراه و در کنار شما هستی

رشد قیمت ملک در قبرس شمالی در سال 2023

با توجه زیاد بودن مزایای خرید ملک در قبرس شمالی ما در مطلب جدا به این موضوع پرداخته ایم ، اما قطعا میزان رشد قیمت املاک در طول یکسال ، یک فاکتور بسیار مهم در این موضوع می باشد و هر خریدار و سرمایه گذاری به این نکته بیشتر اهمیت می دهد ، تنوع املاک در قبرس شمالی بسیار زیاد بوده و برای همین رشد قیمت ها در همه جا یکسان نمی باشد ، موضوع دیگر ما این رشد قیمت را به تومان عنوان میکنیم تا مقایسه بهتری با آنچه در کشور خودمان اتفاق افتاده است داشته باشید.

بیشترین رشد قیمت در منطقه لانگ بیچ بوده است ، قیمت ها از سال 2022 تا 2023 به پول ایران رشد 4 برابری را تجربه کرده است ، ضمنا بقیه مناطق همانند گیرنه ، نیکوزیا و ماگوسا نیز شاهد افزایش قیمت بوده اند.

خرید آنلاین ملک در قبرس شمالی

با توجه به پیشرفت های فضای مجازی ، بعضی از دوستان علاقمند هستند تا خرید ملک خود در قبرس شمالی را به صورت آنلاین انجام دهند و ما برای این دوستان امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است ، کارشناس در نظر گرفته برای شما آمادگی دارد تا با توجه به شرایط شما ، به صورت آنلاین ارتباط تصویری برقرار شده و کلیه پروژه ها را به شما نشان دهد ، البته قبل از این ارتباط تصویری فایل و قیمت کلیه پروژه های برای شما ارسال می شود تا شما ابتدا با توجه به بودجه چند مورد را انتخاب کنید .

بعد از آن جزئیات بیشتر از پروژه های انتخابی شما در اختیارتان قرار داده می شود و کارشناس به محل پروژه رفته و از آنجا به صورت آنلاین پروژه انتخابی شما نشان داده می شود و صحبت های تکمیلی صورت می گیرد و بعد از تصمیم نهایی شما ، پول پیش پرداخت یا همان دپوزیت برای رزور واحد که معمولا 1000 پوند می باشد ، توسط شما دوست عزیز پرداخت می گردد تا شما بتوانید در فرصت 20 تا 40 روز ( این زمان با توجه به پروژه و واحد انتخابی شما متغیر است ) 30 درصد مبلغ پروژه را پرداخت کنید ، البته فایل قرارداد برای امضا برای شما ارسال میگردد و شما بعد از امضا می توانید آنرا اسکن و برای ما ارسال کنید و یا اینکه برای امضای نهایی به قبرس شمالی تشریف بیاورید

خرید ملک در قبرس شمالی فقط شامل اعیان می باشد؟

یکی دیگر از مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی نسبت به بعضی دیگر از کشورها این است که شما با خرید ملک در قبرس شمالی ، صاحب قسمتی از خاک قبرس شمالی می شوید.

شما عرصه و اعیان را خریداری می کنید و برای همین برای همیشه برای شما و ورثه شما باقی خواهد ماند و بجز شما کسی دیگری نمیتواند آنرا بفروشد.

Join The Discussion

Compare listings

Compare
×

سلام

برای ارتباط با ما و پاسخ به پرسشهای شما در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

× ارتباط با ما در واتساپ